VzpomÃnáte si také na takové opravdu krásné a roztomilé hraÄky, které bývaly kdysi, se kterými si hráli naÅ¡i rodiÄe a byli také na ovládánà anebo na takový kouzelný klÃÄek? Já si vzpomÃnám, že je moje maminka mÄ›la opravdu krásnou beruÅ¡ku a takovou slepiÄku, která se právÄ› natahovala na klÃÄek. Když jsem se ptala mojà maminky, kde tyto hraÄky vzala, tak ona Å™ekla, že ty hraÄky byly z dovozu a že také nebyly jenom tak lehce dostupné. Potom jsem se také jeÅ¡tÄ› maminky zeptala, jestli ona tyto hraÄky mÄ›la ráda, nebo jestli jeÅ¡tÄ› mÄ›la nÄ›jaké jiné hraÄky, které byly na klÃÄek. A jestli se už trochu blÞe nÄ›co pÅ™ibližovalo dneÅ¡nà vyspÄ›lé technice.
Moje maminka se mi zaÄala samozÅ™ejmÄ› smát. Ona mi sama Å™ekla, že dÅ™Ãve takové vymoženosti a lepÅ¡Ã technické vÄ›ci vůbec nebyly. DÅ™Ãve prý byla moje maminka ráda, že prý nÄ›jakou hraÄku na klÃÄek mÄ›la a prý jejà bratr byl rád, když mÄ›l krásné auto na ovládánÃ. To auto na ovládánà bylo nÄ›jak, myslÃm v osmdesátých letech, co mi Å™Ãkala moje maminka, ale pÅ™esnÄ› si to nepamatuji. Tady jde vidÄ›t, že technika jde dopÅ™edu a že i hraÄky se zdokonalujÃ. V dneÅ¡nà dobÄ› jsou to už opravdu perfektnà interaktivnà hraÄky. Interaktivnà hraÄky jsou právÄ› pro malé dÄ›ti, které se jeÅ¡tÄ› vzdÄ›lávajà a rodiÄe jim chtÄ›jà dopřát také takové hraÄky, které je opravdu budou vzdÄ›lávat.
Existujà k tomu už i různé aplikace, jako napÅ™Ãklad mobilnà telefon anebo se uÄà na poÄÃtaÄi Äi televizi, kde právÄ› malé dÄ›ti se také koukajà na pohádku, ale zároveň se tÃm uÄÃ. Je to taková nenásilná hra na uÄenÃ. Podle mého názoru je tohle skvÄ›le a také si myslÃm, že dÄ›tem by nemÄ›la být technika vůbec odebÃrána. StejnÄ› se to budou muset v budoucnu nÄ›kdy nauÄit, tak by opravdu bylo velice smutné, kdyby nÄ›kdo dÄ›tem odebÃral techniku. A já svému synovi, kterému je Å¡est let, už také vůbec nic neodpÃrám a spÃÅ¡e mu podsouvám tablet a také mobilnà telefon. ProÄ se to nemůže uÄit dopÅ™edu, když stejnÄ› tÅ™eba už ve tÅ™età tÅ™ÃdÄ› na základnà škole se to budou uÄit.Â